Voor een E-commerce opdracht verzorgen wij de klantenservice.
Adem jij service en beheers je de kunst van klanttevredenheid?
Super, lees dan gauw verder, want misschien word jij onze nieuwe collega!
Wie zijn wij?
Alembo is een professionele, innovatieve en internationale werkomgeving met een warm hart die kwalitatief hoogwaardige klantenservice diensten levert aan voornamelijk Nederlandse en Belgische klanten.
Vanuit onze locatie in Paramaribo verzorgen wij dagelijks professionele klantenservices en e-administratieve diensten vanuit verschillende digitale kanalen middels moderne technologieën, altijd toegespitst op de behoeften van de klant. Wij groeien hard en zijn gedreven om samen met een steengoed en groeiend team van professionals geweldige klantbelevingen te verzorgen.
Wat ga je doen?
Als Klantadviseur E-commerce ben je verantwoordelijk voor het geven van een geweldige klantbeleving en -ervaring, door het beantwoorden van klantvragen over onder meer leveringen, de status van bestellingen en productinformatie. Dit doe je zowel via de telefoon, via e-mail en/of via chat. Je voert dus elke dag leuke, spontane, behulpzame gesprekken. Een uitdaging die kennis, humor, empathie en relativeringsvermogen van je vraagt. Om in de applicaties te kunnen werken en projectdoelen te bereiken moet je DigiSmart zijn.
Wat vragen wij van jou?
- Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau en je leert graag in de praktijk;
- Je vindt het altijd leuk en een uitdaging om de ander een positieve ervaring te geven;
- Je hebt een typesnelheid van minimaal 200 KPM;
- Je hebt een scherp oog voor detail om een hoge nauwkeurigheid te garanderen;
- Je kan goed analyseren en bent proactief in het oplossen van problemen;
- Je beschikt over goede communicatieve skills (mondeling en schriftelijk) in het Nederlands en Engels;
- Je houdt ervan om met applicaties te werken en bent ook DigiSmart;
- Je bent per direct beschikbaar en flexibel inzetbaar voor minimaal 30 uur per week, waarbij je 6 aaneengesloten uren per dag werkt. Dit betreft shifts van maandag tot en met zaterdag, van 03:00 tot 15:00 uur.
Wat bieden wij jou?
- Trainingsweken, waarin je leert over procedures, gesprekstechnieken, klantwensen en hoe je je eigen competenties kunt ontwikkelen;
- Een professionele, innovatieve, gastvrije, inclusieve, multinationale en ontwikkelingsgerichte werkomgeving;
- Leuke, behulpzame en gezellige collega’s;
- Een team dat klaar staat om je te helpen ontwikkelen en groeien;
- Een waardevast salaris.
Klaar om te solliciteren?
Klik op de sollicitatieknop hieronder om te beginnen.
We raden aan om een desktop/laptop te gebruiken, aangezien je enkele tests moet afleggen tijdens het invullen van het sollicitatieformulier.
Heb jij je cv ook al gereed? Want jij zal ook gevraagd worden om jouw cv te oploaden.
Heb je hulp nodig bij het maken van een professioneel cv, klik hier!
Helaas is alleen digitale sollicitatie mogelijk. Veel succes!
Hoe ziet de Sollicitatieprocedure eruit?
Nog vragen?
Kijk eerst op de FAQ-pagina.
Staat je antwoord er niet tussen, stel dan je vraag via het formulier onderaan de FAQ-lijst.