Iedere dag rekenen miljoenen patiënten en zorgprofessionals op de levering van medische hulpmiddelen en innovatieve zorgoplossingen van onze klant. Hiermee ondersteunen ze mensen in hun thuissituatie en ontlasten ze zorgmedewerkers. Zo kunnen mensen zich minder patiënt voelen. Wil jij ook onderdeel zijn van dit proces als Klantadviseur voor de medische zorg en een verschil maken in het leven van deze groep? Lees dan gauw verder want dan is deze vacature misschien iets voor jou.
 
Voor deze klant zijn wij op zoek naar gepassioneerde collega’s die een verschil willen uitmaken in het leven van een ander en tegelijkertijd hun carrière een boost willen geven. Ja, want het gaat om betekenisvol werk!

Wie zijn wij?

Alembo is een professionele, innovatieve en internationale werkomgeving met een warm hart die kwalitatief hoogwaardige klantenservice diensten levert aan voornamelijk Nederlandse en Belgische klanten.

Vanuit onze locatie in Paramaribo verzorgen wij dagelijks professionele klantenservices en e-administratieve diensten vanuit verschillende digitale kanalen middels moderne technologieën, altijd toegespitst op de behoeften van de klant. Wij groeien hard en zijn gedreven om samen met een steengoed en groeiend team van professionals geweldige klantbelevingen te verzorgen.

Wat ga je doen?

Als Klantadviseur voor de medische zorg help je per telefoon en per mail de patiënten zelf met het bestellen van zorgmiddelen, bijvoorbeeld pennaalden, infusiesets, katheters, incontinentie en stoma materiaal. Je krijgt een uitgebreide training om productkennis op te doen, systemen te leren kennen en informatie over de dienstverlening. Hierna word je verder “on the job” getraind in productkennis.

Jij bent de stem aan de andere kant van de telefoonlijn. Je geeft zekerheid via online kanalen, rustige hulp en duidelijk advies.
Geen stress, je zorgt ervoor dat de klanten de hulp krijgen die ze nodig hebben. Van zorginstellingen tot patiënten. Zaken oplossen, kansen benutten, problemen escaleren. Dit is bij jou in goede handen.

Onze collega’s bieden je een visuele inkijk in het werk van een klantadviseur voor de medische zorg.

Klantadviseur voor de medische zorg 01

Klantadviseur voor de medische zorg 02

Het is wenselijk dat je al ervaring hebt in de gezondheidszorg of een klantenservice functie maar dat hoeft niet. Heb je wel ervaring in klantcontact  (bel en mail) dan ben je uiteraard welkom. Het gaat bij ons om jouw competenties en jouw leervermogen die je succesvol zullen maken als Klantadviseur voor de medische zorg!

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt minimaal MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Je staat positief in het leven en je helpt graag anderen (klanten en collega’s) op een zakelijke wijze;
  • De leerstof en de werkprocessen vragen interesse in ziektebeelden, je kunt dan ook goed theoretische materie op detailniveau aanleren;
  • Ervaring met klanten vooral telefonisch is een grote pré;
  • Enige afwisseling in taken vind je prettig en je kunt goed omgaan met procedures en voorgeschreven instructies;
  • Voor jou is multitasken een tweede natuur. Gelijktijdig bellen, informatie opzoeken en gegevens invoeren vormen geen enkele uitdaging voor jou;
  • Van nature ben je empathisch, oplossingsgericht en dienstverlenend ingesteld;
  • Jouw communicatieve vaardigheden (praten en schrijven) in het Nederlands zijn correct en helder;
  • DigiSmart, jij kunt het, je snapt het en je vindt het leuk om meer te leren!
  • Je bent per direct beschikbaar, de training van 3 weken is 40 uur per week en wel van 04:00u – 12:00u, daarna kun je vanaf 30 uur per week werken van maandag t/m vrijdag, vanaf 03:30 uur ‘s ochtends tot 13:15 uur.

Wat bieden wij jou?

  • Een professionele, innovatieve en ontwikkelingsgerichte werkomgeving;
  • Leuke, behulpzame en gezellige collega’s;
  • On the job trainingen en goede begeleiding door onze coaches;
  • Een waardevast salaris.

Het groeiend dynamische team van Klantadviseurs voor de medische zorg, waar succes een gewoonte is en groei consistent , wacht om jou te mogen verwelkomen! Lees gauw wat 3 van jouw mogelijk toekomstige collega’s zo bijzonder vinden aan het werk:

“Ik ben een echt mensenmens, ik hou  van afwisseling en ga een uitdaging niet uit de weg, ik ervaar mijn werk als prettig, er is voldoende  begeleiding, zo voel ik me niet alleen. Verder is er een ruime mate van flexibiliteit die goed aansluit bij mijn dagelijks leven. Het meest zingevende aan mijn werk is dat ik het verschil kan
maken in iemands leven, dat is het mooiste dat je je kunt wensen.”

Esther

“Mijn ureninzet per dag is 11 uren. Ik moet mij namelijk vroeg in de ochtend klaarmaken, rijden naar kantoor en na me shift van 8 uren weer rijden naar huis.
Maar het feit dat ik klanten met hun medische situatie goed kan helpen, geeft mij elke dag een prettig en fullfilling gevoel om door te gaan.”

John

“Care works better, if people feel heard”

Anne

Klaar om te solliciteren?

Klik op de sollicitatieknop hieronder om te beginnen.
We raden aan om een desktop/laptop te gebruiken, aangezien je enkele tests moet afleggen tijdens het invullen van het sollicitatieformulier.

Heb jij je cv ook al gereed? Want jij zal ook gevraagd worden om jouw cv te oploaden.
Heb je hulp nodig bij het maken van een professioneel cv, klik hier!

Helaas is alleen digitale sollicitatie mogelijk. Veel succes!

Hoe ziet de Sollicitatieprocedure eruit?

We bekijken je sollicitatie zorgvuldig en nodigen je op basis van jouw cv al dan niet uit voor een testronde.

Nu vindt er een testronde plaats om na te gaan in hoeverre jij de werkzaamheden kunt uitvoeren. Dit zijn meestal algemene kennisvragen, taaltesten en projectinhoudelijke toetsen.

Doel van dit sollicitatiegesprek is om na te gaan in hoeverre jij een match bent met ons als organisatie. Hier gaan we dieper in op jouw persoonlijkheid, motivatie en drijfveren om het werk te kunnen doen. Dit is nog geen zekerheid dat je de sollicitatie met succes hebt doorlopen.

Het contract wordt getekend en dan werk jij officieel ook bij Alembo :)

Nog vragen?

Kijk eerst op de FAQ-pagina.
Staat je antwoord er niet tussen, stel dan je vraag via het formulier onderaan de FAQ-lijst.

Bekijk andere vacatures

Nu geen baan voor jou ?
Meld je dan aan voor onze jobalert
Loading