Stel je voor: je komt eindelijk aan op je langverwachte en welverdiende vakantiebestemming, maar de teleurstelling slaat meteen toe.
De accommodatie die je geboekt had, blijkt helemaal niet te bestaan. Of, nog erger, bij thuiskomst merk je dat er dubbele afschrijvingen op je creditcard zijn gedaan. De paniek is begrijpelijk!

Maar denk jij dat je in staat bent om kalm te blijven en de getroffen reiziger hierin mee te nemen, terwijl je strikt de richtlijnen volgt? 

Dan is deze uitdaging voor jou weggelegd!
Solliciteer nu en word onderdeel van team Travel, een gerenommeerd en goed presterend internationaal team!

Wie zijn wij?

Alembo is een professionele, innovatieve en internationale werkomgeving met een warm hart die kwalitatief hoogwaardige klantenservice diensten levert aan voornamelijk Nederlandse en Belgische klanten.

Vanuit onze locatie in Paramaribo verzorgen wij dagelijks professionele klantenservices en e-administratieve diensten vanuit verschillende digitale kanalen middels moderne technologieën, altijd toegespitst op de behoeften van de klant. Wij groeien hard en zijn gedreven om samen met een steengoed en groeiend team van professionals geweldige klantbelevingen te verzorgen.

Wat ga je doen?

Als Klantadviseur Travel ben jij de rots in de branding voor reizigers die onverwachte tegenslagen tijdens hun vakantie meemaken. Jij biedt ondersteuning en geruststelling bij problemen zoals niet-bestaande accommodaties bij aankomst of dubbele afschrijvingen op de creditcard na terugkomst. Jouw taak is om reizigers te helpen op een manier die jij zelf ook zou willen ervaren tijdens jouw eigen reisavonturen.

Je informeert reizigers over de diensten van deze klantopdracht op een manier die perfect aansluit bij hun behoeften. Daarnaast blijf je altijd op de hoogte van de laatste reistrends en ontwikkelingen. Verder draag je bij aan het continu verbeteren van de service door feedback van reizigers te verwerken en te gebruiken.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Je helpt anderen graag totdat ze echt zijn geholpen;
  • Klantenservice ervaring helpt enorm;
  • Je beschikt over sterke administratieve en organisatorische vaardigheden;
  • Je hebt een typesnelheid van minimaal 200 KPM;
  • Je hebt een scherp oog voor detail om een ​​hoge nauwkeurigheid te garanderen;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden (praten en schrijven) in het Nederlands en in het Engels;
  • Je bent DigiSmart, je kan goed overweg met de computer en randapparatuur en kan moeiteloos met meerdere complexere applicaties tegelijk werken.
  • De eerste vier weken, tijdens de trainingsperiode, ben je 100% beschikbaar tussen 04:00u – 15:00u van maandag tot en met vrijdag;
  • Beschikbaarheid: Je bent 40 uur per week beschikbaar en kan twee weekenden per maand (zaterdag en zondag) werken. Per week kan je 2 of 3 keer een ochtend-, middag- of sluitingsdienst draaien. De openingstijden zijn van maandag tot en met zondag van 02:00u tot 18:00u, en tijdens de zomertijd van 03:00u tot 19:00u.

Wat bieden wij jou?

  • Trainingsdagen, waarin je leert over procedures, gesprekstechnieken, klantwensen en hoe je je eigen competenties kunt ontwikkelen;
  • Een professionele, innovatieve, gastvrije, inclusieve en internationale werkomgeving;
  • Leuke, behulpzame en gezellige collega’s;
  • Toegang tot GoodHabitz, een online opleidingsportal waar je te allen tijde je kennis op verschillende gebieden kan uitbreiden;
  • Toeslagen voor onregelmatige werktijden;
  • Een waardevast salaris.

Belangrijke tips, indien je een opzegtermijn hebt:

  • Duur van de testronde: Na het indienen van je sollicitatie, kun je in de regel binnen 1 tot 3 werkdagen een reactie op je sollicitatie verwachten. Echter, in uitzonderlijke situaties streven we ernaar om uiterlijk binnen 7 werkdagen te reageren op je sollicitatie. Als je cv wordt goedgekeurd, word je uitgenodigd om een aantal testen af te leggen. Dit doen wij standaard twee keer per week. Het kan dus dat er nog enkele dagen voorbij gaan, voordat de testdag aanbreekt.
  • Testresultaten en sollicitatiegesprek: Binnen 3 dagen na de testdag ontvang je de uitslag via e-mail. Als je goede scores hebt behaald, word je uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Het inplannen van het gesprek gebeurt op basis van jouw beschikbaarheid, meestal binnen een week. Houd er rekening mee dat hiervoor mogelijk verlof moet worden aangevraagd bij je huidige werkgever, wat enige vertraging kan veroorzaken.
  • Referentiecheck en arbeidsvoorwaarden: Als het sollicitatiegesprek succesvol is en de referentiecheck positief verloopt, ontvang je een voorstel met betrekking tot de arbeidsvoorwaarden. De duur van de referentiecheck is afhankelijk van de responstijd van je referent. Zorg er dus voor dat je je referent op tijd op de hoogte stelt van de mogelijkheid van een referentiecheck.
  • Akkoord en opzegtermijn: Als je akkoord gaat met de voorwaarden, is het de bedoeling dat je je opzegtermijn ingaat bij je huidige werkgever.
  • Startdatum: Pas nadat je de opzegtermijn hebt uitgezeten, kun je daadwerkelijk beginnen met werken bij ons bedrijf.

Kortom: Als je momenteel elders werkzaam bent, kan het even duren voordat je daadwerkelijk aan je eerste werkdag begint. Het is dus van essentieel belang om goed te plannen. Onthoud dat je nooit te vroeg kunt zijn met solliciteren.

Solliciteer nu, zodat je kan deelnemen aan de eerstvolgende testronde en snel bij ons aan de slag kan!

Onze collega Ezra vertelt je graag meer over haar ervaring als Klantadviseur Travel.

Klaar om te solliciteren?

Klik op de sollicitatieknop hieronder om te beginnen.
We raden aan om een desktop/laptop te gebruiken, aangezien je enkele tests moet afleggen tijdens het invullen van het sollicitatieformulier.

Heb jij je cv ook al gereed? Want jij zal ook gevraagd worden om jouw cv te oploaden.
Heb je hulp nodig bij het maken van een professioneel cv, klik hier!

Helaas is alleen digitale sollicitatie mogelijk. Veel succes!

Hoe ziet de Sollicitatieprocedure eruit?

We bekijken je sollicitatie zorgvuldig en nodigen je op basis van jouw cv al dan niet uit voor een testronde.

Nu vindt er een testronde plaats om na te gaan in hoeverre jij de werkzaamheden kunt uitvoeren. Dit zijn meestal algemene kennisvragen, taaltesten en projectinhoudelijke toetsen.

Doel van dit sollicitatiegesprek is om na te gaan in hoeverre jij een match bent met ons als organisatie. Hier gaan we dieper in op jouw persoonlijkheid, motivatie en drijfveren om het werk te kunnen doen. Dit is nog geen zekerheid dat je de sollicitatie met succes hebt doorlopen.

Het contract wordt getekend en dan werk jij officieel ook bij Alembo :)

Nog vragen?

Kijk eerst op de FAQ-pagina.
Staat je antwoord er niet tussen, stel dan je vraag via het formulier onderaan de FAQ-lijst.

Bekijk andere vacatures

Nu geen baan voor jou ?
Meld je dan aan voor onze jobalert
Loading