Heb je ‘s ochtends wat extra tijd en wil je die effectief benutten?
Ben je verder gepassioneerd over mode en heb je een affiniteit met de jonge, trendy gemeenschap?
Sluit je dan aan bij ons team en help jong talent inspireren, motiveren en ondersteunen.
Wie zijn wij?
Alembo is een professionele, innovatieve en internationale werkomgeving met een warm hart die kwalitatief hoogwaardige klantenservice diensten levert aan voornamelijk Nederlandse en Belgische klanten.
Vanuit onze locatie in Paramaribo verzorgen wij dagelijks professionele klantenservices en e-administratieve diensten vanuit verschillende digitale kanalen middels moderne technologieën, altijd toegespitst op de behoeften van de klant. Wij groeien hard en zijn gedreven om samen met een steengoed en groeiend team van professionals geweldige klantbelevingen te verzorgen.
Wat ga je doen?
Als ‘Klantenservice voor beginners’ ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten van een dynamische en internationaal bekende kleding- en schoenenlijn dat zich richt op de jeugd en de gemeenschap. Je zorgt voor een uitstekende service en helpt klanten met hun vragen en bestellingen. Daarnaast bied je ondersteuning bij exclusieve releases en speciale deals via de klantapplicatie en zorg je ervoor dat elke klant een positieve ervaring heeft.
Je werkt samen met een toegewijd team om de klanttevredenheid te waarborgen en draagt bij aan de missie en visie van onze klant. Zij ondersteunen projecten die sociale verandering bevorderen en bijdragen aan de ontwikkeling van een welvarende toekomstige generatie. Onze klant staat voor inclusiviteit en diversiteit, waarbij de initiatieven zich richten op jonge, gemarginaliseerde en kwetsbare groepen.
Wat vragen wij van jou?
- Uitstekende communicatieve vaardigheden;
- Klantgerichtheid en een probleemoplossende instelling;
- Vaardigheid in het omgaan met digitale tools en systemen;
- Sterke empathie en inlevingsvermogen in de situatie van de klant;
- Stressbestendigheid en het vermogen om met drukke en uitdagende situaties om te gaan;
- Nauwkeurigheid en oog voor detail;
- Een positieve en proactieve houding;
- Teamspirit gecombineerd met zelfstandigheid;
- Goede luistervaardigheden en de capaciteit om helder en vriendelijk te communiceren;
- Leergierigheid en openheid voor feedback en continue verbetering;
- Het vermogen om meerdere taken tegelijkertijd te beheren en te prioriteren;
- Beschikbaarheid van maandag tot en met vrijdag van 05:00u – 14:00u;
- Flexibiliteit en de mogelijkheid om 20 uur per week te werken binnen de voornoemde opening window.
- De mogelijkheid om per 17 juni 2024 in je nieuwe functie van start te gaan.
Wat bieden wij jou?
- Trainingsdagen, waarin je leert over procedures, gesprekstechnieken, klantwensen en hoe je je eigen competenties kunt ontwikkelen;
- Een professionele, innovatieve, gastvrije, inclusieve en internationale werkomgeving;
- Leuke, behulpzame en gezellige collega’s;
- Toegang tot GoodHabitz, een online opleidingsportal waar je te allen tijde je kennis op verschillende gebieden kan uitbreiden;
- Toeslagen voor onregelmatige werktijden;
- Een waardevast salaris.
Klaar om te solliciteren?
Klik op de sollicitatieknop hieronder om te beginnen.
We raden aan om een desktop/laptop te gebruiken, aangezien je enkele tests moet afleggen tijdens het invullen van het sollicitatieformulier.
Heb jij je cv ook al gereed? Want jij zal ook gevraagd worden om jouw cv te oploaden.
Heb je hulp nodig bij het maken van een professioneel cv, klik hier!
Helaas is alleen digitale sollicitatie mogelijk. Veel succes!
Hoe ziet de Sollicitatieprocedure eruit?
Nog vragen?
Kijk eerst op de FAQ-pagina.
Staat je antwoord er niet tussen, stel dan je vraag via het formulier onderaan de FAQ-lijst.