Heb jij een passie voor het beheren van teams? Raak je geënthousiasmeerd door uitzonderlijke klantenservice te bieden en door jouw team te motiveren? Ben jij op basis van jouw heldere stijl van groepsgericht leidinggeven in staat doelgericht te presteren?

Is jouw antwoord ja, solliciteer dan nu!

Je zal deel uitmaken van een gerenommeerd en goed presterend internationaal team dat op zoek is naar succes met een langetermijnstrategie en een zakelijk sociale instelling.

Voor een interessante klant uit de toerisme- en travelbranche zijn we momenteel op zoek naar een Teammanager

Wie zijn wij?

Teleperformance is het grootste contactcenter in de Benelux en Suriname, met meer dan 3.000 collega’s en vijf vestigingen in Suriname.
We bedienen meer dan 30 opdrachtgevers en verzorgen het contact met al hun klanten, waarbij we rekening houden met diverse wensen en beschikbaarheden van onze medewerkers.

Alembo, nu onderdeel van Teleperformance, biedt een innovatieve en internationale werkomgeving en levert hoogwaardige klantenservice aan Nederlandse en Belgische klanten. Vanuit onze locatie in Paramaribo verzorgen we dagelijks klantenservices en e-administratieve diensten via verschillende digitale kanalen en moderne technologieën, altijd afgestemd op de behoeften van de klant.

De fusie van Teleperformance en Alembo versterkt onze gezamenlijke capaciteiten en stelt ons in staat ambitieuze groeidoelstellingen te realiseren, terwijl we ons blijven focussen op uitmuntende service en een uitstekende klantbeleving.

 Wat houdt de functie in?

Als teammanager leid je jouw team in het leveren van uitzonderlijke klantenservice. Dit bereik je door adequaat te motiveren, effectieve coaching te stimuleren en door ontwikkeldoelstellingen van het team te formuleren en overzichtelijk te houden. Je garandeert optimale naleving van de klantafspraken en plaatst de mens altijd op de eerste plaats in de nodige dagelijkse uitvoering van taken.

Tot de resultaatgebieden behoren:

  • Het implementeren, analyseren en ontwikkelen van actieplannen;
  • Je motiveert het team om de vastgestelde doelen te bereiken;
  • Je houdt de dagelijkse teamfocus helder op taakniveau afgestemd op de doelstellingen van de klant;
  • Je communiceert de team- en taakstatussen en de vervolgrichting;
  • Je zorgt ervoor dat de operationele KPI’s en SLA’s worden bereikt middels het waarborgen van de teamprestaties door controle en evaluatie;
  • Je analyseert KPI’s en SLA’s en rapporteer proactief aan de Manager Klantenservice

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt 1 jaar werkervaring in teammanagement en het vermogen om teamleden te motiveren en te coachen;
  • Je bent volledig vaardig in het Engels (min. C1-niveau, verplicht);
  • Je hebt kennis en ervaring in de Klantenservice wereld;
  • Kennis van de toerisme- en travelbranche is een pré;
  • Eerdere ervaring als realtime analist is een pré;
  • Je bent ervaren in het opmaken van rapportages;
  • Sterke administratie- en organisatievaardigheden;
  • Je bent Digismart en hebt uitstekende kennis van MS Office-applicaties, voornamelijk Excel, en online tools;
  • Je beschikt over uitstekende analytische vaardigheden, met een scherp oog voor detail;
  • Je hebt de passie om klanten te bedienen (B2C);
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en hoge focus op klanttevredenheid;
  • Je hebt een probleemoplossende mindset met goede IT-kennis;
  • Je bent flexibel en fulltime beschikbaar.

Wat bieden wij jou?

  • Een professionele, innovatieve, gastvrije, inclusieve, multinationale en ontwikkelingsgerichte werkomgeving;
  • Leuke, behulpzame en gezellige collega’s;
  • Een team dat klaar staat om je te helpen ontwikkelen en groeien;
  • Een waardevast salaris.
  • Toegang tot GoodHabitz, een online opleidingsportal waar je ten alle tijden je kennis op verschillende gebieden kan uitbreiden.

 

Klaar om te solliciteren?

Klik op de sollicitatieknop hieronder om te beginnen.
We raden aan om een desktop/laptop te gebruiken, aangezien je enkele tests moet afleggen tijdens het invullen van het sollicitatieformulier.

Heb jij je cv ook al gereed? Want jij zal ook gevraagd worden om jouw cv te oploaden.
Heb je hulp nodig bij het maken van een professioneel cv, klik hier!

Helaas is alleen digitale sollicitatie mogelijk. Veel succes!

Hoe ziet de Sollicitatieprocedure eruit?

We bekijken je sollicitatie zorgvuldig en nodigen je op basis van jouw cv al dan niet uit voor een testronde.

Kennismakingsgesprek met het People & Culture team voor een algemene beeldvorming van jouw persoonlijkheid en motivatie.

Na een succesvol sollicitatiegesprek wordt je uitgenodigd voor een tweede gesprek. Deze keer met de projectmanager manager en de directeur. Dit gesprek is bepalend voor jouw indienstreding.

Het contract wordt getekend en dan werk jij officieel ook bij Alembo :)

Nog vragen? 

Kijk eerst op de FAQ-pagina.
Staat je antwoord er niet tussen, stel dan je vraag via het formulier onderaan de FAQ-lijst.

Bekijk andere vacatures

Nu geen baan voor jou ?
Meld je dan aan voor onze jobalert
Loading